torstai 26. tammikuuta 2012

Flygresan

allt som allt tog hela flygresan 48h... typ ungefär. Ja orka int räkna helt perfekt. Jag hade bästa möjliga flysällskapet och det kändes snarare som 12h... verkligen int som 48h... kanske det beror på att ja sov typ hela tiden, haha nånej int nu helt.


 Här är alla utbyteselever från finland - före hela resan började! Snygga skjortor och väskor eller hur?


 Ville och Maria på Heathrow i London, här träffade vi även ca. 10 andra utbyteselever från andra länder ex. Sverige och Österrike som också skulle flyga till Sydney med oss.


 Fiiina flickor och Myyrä på Heathrow flygstationen!


 Hahah, ni sku ha skrattat lika mycket som jag om ni sku ha gått sist efter 17st likadana skrikgula väskor!


 Utan dom här flickorna skulle mina resa ha blivit väääääldit mycket tråkigare! tack fö de :)


 När vi hade mellan landning i Singapore hade vi redan rest i ca ett dygn... vi invadera flygstationens WC och försökte lite frecha upp oss.. med dåliga resultat..


 En tull-kontrollist (elr vad det nu än heter) trodde att jag och Mari e systrar <3


Tummana sattes nog bara upp efter den här resan:)

Nu e jag trött... imorgon skall jag vakna halv 7 och fara och tjecka in mej till skolan... hohohoh :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti