torstai 2. helmikuuta 2012

Kom just på att..

.. jag idag har varit här i Aussina på Acland drive i en hel vecka! Sjuuuuuukt.


Å ena sidan känns det som om jag har varit här ren flera månader men å andra sidan känns det som en dag.

Det har hänt så massor och jag har sett så mycket nytt, ja sku aldri ha trott att så här mycket kan hända på en vecka...


Men ja börjar nog märka att ja int e hemma längre... saknar alla mina vänner mer och mer. ja undviker Facebook och ha int vari där på flera dagar. Ja sku ha otroligt stor lust att skypea.. men jag tänker vänta en vecka till före ja loggar in där.

Tack och lov har ja en bra familj vart det hela tiden händer saker och jag trivs i skolan :))


ps. jag älskar palmer.

2 kommenttia:

  1. Fast d vill int gå in ti fb så tack ändå att du orkar skriva hit :))
    oohh ja saknar dig också så mycke..men endå ja e så glad att d e där o att du har en palm på ditt gård!!! sjukt coolt!! hahahha AussieMelli <3
    njutnjutnjutnjut o take care :)
    ps.fina bilder!

    VastaaPoista
  2. taaaack du min finaste <3
    ja njuter gör du de oxå och ja orkar nog enkelt skriva hit, ja gillar att blogga ha ja kommi fram till:D

    VastaaPoista