maanantai 26. maaliskuuta 2012

Tessa's party

Hon fyllde år och årdna pippalot, de va jättejätte kiva.


Den här festen va ganska lika som dom hemmafestena ja e van vid i Finland :)


Någo som Australienare dockkkk har men int vi, är den så kallade ''gome sack'':en. Eller någo liknande i varje fall. (på bilden ovanför) en plastpåse som man kan dricka från. Aika jännä nog hahah dom hängde opp den på en byk ställning.


Lägg märke till Lindas nyckelben, kan ni se att där e en piercing!! Hon laga på båda nyckelbenena förra veckan, hur snyggt som helst jag vill oxå ha!! Men jag vågar int. Man sätter nämligen piercingen under skinnet..


Fast festerna hit är nog mest ute. Som på våra sommrar :)


Karin, lägg märke till min skjorta ja had på festen ;) Samma tyg som din du vet kanske vilken jag menar? Jag hittade en hit, MÅSTE köpa den heh

Ha det så bra allihopa vi hörs!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti