sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

trött

Helt huippu veckoslut! Inte helt som planerat men endå hahah.

Min kamera har någo fel så ja har inte fotat något över huvud taget :( Den fokuserar inte... järkkären siis.

På lördag vaknade jag klockan tie och klockan elva var jag på Izzys födis- BBQ.  ( min första riktiga BBQ här jiii )

Efter det kom Emmas fare och söka oss och vi skulle köra via mitt hem och jag skulle snabbt ta mina saker och sedan skulle vi fortsätta vidare till Emmas. Tyvärr.. hittade jag inte vägen hem. Fast jag redan har yrat omkring på domhär gatorna i över en månad!?

Till slut efter många samtal och flera regnskurar... i en avoauto... hittade vi hem och jag tog mina saker och sedan körde vi äntligen till Emma :)

Hos Emma lagade vi oss i årdning och sedan for vi och fira Jordans 18th. Det var supernice!!

Idag var jag och kollade Project x - helt maaaad leffa jag rekommenderar !

En bild, lånad från fb haha, på mej Ashlyn o Emma <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti