tiistai 24. huhtikuuta 2012

St. Mary's College

Det e namnet pa min nya skola. Den e liten compared till Pine Rivers SHS men alla dit e super trevliga och jag tror jag kommer att trivas :)

De har Aussinas ''gamlas dans'' kommande fredag. WOW. Hahah, att skaffa klänning, bil, partner osv i under 1 vecka e int de enklaste!! Men de ordnar sej nog.. No worries be happy !

Jag har massor av foton jag vill visa er, jag skall försöka sätta hit dom idag...

På lördag kväll var vi och tittade Romeo och Julia, det mest romantiska jag nånsin sett hände EFTER teatern!!! watch this!!!


Aaaaaaws... de va tilome i nyhetena

Ja hitta en knapp på min host systers dator som endrar det engelska tangent bordet till det finska tangentbordet.. yayyy nu kan ja skriva på svenska igen!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti