maanantai 28. toukokuuta 2012

Call me maybe

Idag har det varit en chill dag. Min väckarklocka väckte mej inte och jag vaknade klockan 12... hupsista keikkaa, det blev ingen skola för mej idag inte.

Istället fick jag ett brev av My <3 tack gulle! Sedan solade jag litet... städade litet och försökte rädda kånken från allt smuts.. undrar om jag lyckades den är i tvätten för andra gången just nu. Min fina fjäll räven väska alltså.. den led lite på campingen..

På något vis har hela dagen redan gått och snart till punttis och sedan packa skolväskan osv osv. Det känns som eeeeevigheter sedan jag var till skolan... väntar på imorgon!! Jag vet, tänk att jag väntar på att gå till skolan..

Btw, här är en sång som är överallt här i Aussina, varje radio kanal tjugofem gånger i dagen minst och alla sjunger på den hela tiden... ni vet vad jag menar. Anyway, är den lika pop i Finland oxå??


Musavideon är helt bäst och om ni int har någo bättre för er rekommenderar jag att ni tittar den enda till sista sekunden... men själva sången är jag dödstrött på, jag har aldrig helt gillat den heller..

Idag senare skall jag flytta rum! Eller alltså min syster flyttar till ett nytt rum och jag slipper ut från hennes skrubbe (vilken jag nog har trivits otroligt bra i, den är så mysig) till hennes gamla rum som är stort så jag får queen size bed! OOOH YEAH, passar mej perfekt och jag kommer antagligen att sova massor bättre nu!

2 kommenttia:

  1. jepp super störande här i finland oxå :/ ufff den där musikvideon... varsågod gulle <3 konstit att de hitta fram först nu :D

    VastaaPoista