torstai 24. toukokuuta 2012

Hello

Sitter i skolan igen (enkka timme), jag fattar inte hur jag inte har kela pa att blogga hit tidigare during school? Jag skrev just klart min uppsats och har lite ''fritid''. (QLD vann igar mot NSW by the way, yayayayayaya.)

Ni vet aldrig vad jag kommer att uppleva detta veckoslut!!! CAMPING IN THE AUSTRALIAN BUSH. Herregud jag vet inte hur dom lyckades overtala mej till detta.... Imorgon start 8am och tillbaka sondag 2pm. Vi transporterar oss med cyklar och sover i telt... ingen dush ingen WC inget kylskop ingen fb eller ens reception. Samma sellskap i 3 dagar. Vi e 12 stycken och om alla dom klarar det klarar jag nog det oxo.. ? Roligt blir det :) om int har jag i varje fall en ny nice aussie - experience bakom mej!

Om ja int har bloggat fore mondag har jag antagligen blivit biten av en giftig orm och hamnat pa sjukhus. just kidding I wont

Imoron e de public holiday igen btw :) darfor camping ist for skola !


2 kommenttia:

  1. Kuulostaa vaaralliselta...mut onneks sullon kokemusta Ålanskärin erämaasta, ei voi olla hirveen paljo alkeellisempaa:)

    VastaaPoista