torstai 21. kesäkuuta 2012

Art Extravaganzaaaa

Steg upp kl. 5am och nu e klockan nästan halv 12pm.. ja borde vara i trött och i säng men ja e ännu helt kikseissä av dagen haha

Idag har jag sett en helt huippu musikal och besökt dom 2 största Art museums of QLD. Dessutom har jag köpt mäkkimat 4gånger... oh well... aussi tapaan sanon vain :) btw, dom säljer int franskisar i mäkkiin före kl 10am ääääh

Vem vill ha en puss? Jag Hollie och Chrissie säljer


Det vackra ´´vinter´´ vädret bara fortsätter, för 8 (?) dagen i rad lyste solen från klar blå himmel och Brisbane city var lika vackert som alltid


Min favorit taideteos gjord av glas här under


Hade alltså en ganska så bra dag och nu kan jag kruxa för en till ruta i min ´´what to do in Australia´´- list.

Nu kom en våg av trötthet just över mig, så god natt allihopa ha de så bra!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti