tiistai 5. kesäkuuta 2012

tueswednthurs

Idag sov jag till elva fast min plan var att stiga upp klockan nie för att gå till punttis... oh well..

På dagen for jag ''to town'' och chilla me kaverin... hitta också en födispresent till L som har fest på torsdag :) Sedan en sväng till punttis och efter det har jag mest försökt att försöka få mitt rum i ordning. Jag har alla kläder flyttade från gamla rummet till nya men resten e ännu oflyttat... skall ta itu med det ikväll om jag orkar. Ikväll blir det också lite skype me My<3, länge sen sist!

Imoron leffa i Harvey Bay, 'The Dictator' eller 'Men in black 3', jag kommer int ihåg vilken vi nu sist o slutligen bestämde oss för att fara o titta haha

På torsdag till 'the Markets'. Jag har redan varit fyra månader i Australien och har inte varit en enda gång farit dit. Det e liksom som en marknad/kirppis! Det e varje torsdag i Maryborough. (I Brisbane var det varje söndag)

Att sådant... Ha en bra dag !

Ps. Jag tror jag får underkent i matta provet, igen. Jag trodde jag kunde allt. Men jag hade inte tänkt på att dom faktist räknat före jag kom till St. Mary's... suck. Ds.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti