lauantai 14. heinäkuuta 2012

Cairns, dag fyra


Vi körde längs stranden till en liten vacker turist stad som heter Port Douglas och spenderade dagen där. På vägen dit stannade vi och titta på benji hoppare, oi herregud de såg otrolit nice ut, men ja våga int hoppa hehehe.
 

På vägen hem från Port Douglas stannade vi på denna fina utsiktsplats med en kompass eller någo liknande, ja e 13000km från mitt hem just nu. Där var bara några ställen som e längre bort!


På eftermiddagen for vi och simma till en creek. Vattnet var typ lika kallt som finskt vatten på sommaren, hurr burr.

På kvällen träffade jag några med nya människor.. och varje gång jag träffar nya människor förundrar jag mej över hur enkelt det är att komma överens med australienare. Hur det efter 5min av prat känns som om att man sku ha känt dom i år och dar.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti