perjantai 20. heinäkuuta 2012

Hej alla venner och icke venner

VARNING FOR ONODIGT INLEGG

Sitter har i rellan. Jag fick just mej ett gott litet skratt nar min kaveri fosokte skriva mitt efternamn.

'Gustafsson' blev till 'Gurstufson' hahaha...

Nar man nu har kommit in i emnen som handlar om ingenting sa kan ja vell beretta att jag idag fick ha min grona Pine Rivers State High School skjorta i St. Mary's College! Idag fick vi alla ha beige och grona klader pa! Min skloluniform i St. Mary's ar alltso morkbla och vit medan min forra skolas var morkgron och gul. Alla i grade 12 far alltso en skjorta, en jersey. men jag hann inte fa en fron denna skola utan jag har bara fron min forra skola... och den far jag inte ha pa mej har. Okej, det dar var sekert lite confusing... sori!!

20min och det ar VECKOSLUT!!! Jeee :)

Ha ett bra, njut av sommarlovet medan ni kan!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti