perjantai 24. helmikuuta 2012

That was awesome!

Senior Camp var - som väntat - jätte lyckat!

Det gick ut på olika aktiviteter, mycket som man typ flög omkring i luften med. Att vinna sej själv liksom om nån fattar... svårt att förklara utan bilder. Men ett par exempel är väggklättring och balansering på lina 10m upp i luften, hur coolt som helst eller vad tycker ni?

Enda minuset var kanske vädret, det är regnvecka på gång här i södra Queensland. Det regnade alla dagar och man var int en sekund torr... jag frös för första gången hit i Aussina! Pga regnet ides jag inte heller ta med min järkkäre, så de blev int så mycke bilder. Nog några tagna med digikameran, jag sätter dom på bloggen bara jag hinner :)

Annors var det ganska mycket som ett vanligt ungdomsläger; mycket god mat, program hela tiden och 300 flippade ungdomar.

Nu är jag trött, God Natt alla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti