tiistai 21. helmikuuta 2012

Hello everybody

Håller på att packa till Senior Camp, som är ett läger för grade 12! Ons-fre. Jag tror det kommer att bli roligt men sjuka regler hör förstås till eftersom det är skolan som årdnar det... man får ex. inte packa med någon sårt av elektronik eller sheivare!! Jag tänker nog endå ta med min känny hahah.

Jag vet inte exakt vad programmena dit är men ett är i varje fall att alla får en ''date''. Lärarna parar ihop eleverna flickapojke och så skall man tsms ut och äta...hmm.. man får bara hoppas att man får nån trevlig partner antar ja!

Vi hörs på fredag ha det bra allihopa ! :)

ps. jag blir sååå lycklig varje gång jag får ett brev, fick idag ett av famo, tack för fotona dom passar fint på min vägg! ds.

4 kommenttia:

  1. Lähettäisitkö mullekin sun osoitteen,vaikka s- postiin...tai sitten kysyn famulta.Hauskaa loppuviikkoa!-Ä

    VastaaPoista
  2. ihan miten vaan, kysy vaikka famulta

    VastaaPoista
  3. Kraaam Smellii,tänker på dj vareviga dag <3

    VastaaPoista
  4. purjooooo :) masssssssssssssssor me kramar tbx saknar dej <3

    VastaaPoista