tiistai 10. heinäkuuta 2012

Cairns, dag ett

Jag tänker nu blogga om varje dag i Cairns (tie dagar), mest för att jag vill komma ihåg allt själv i framtiden också... :)

Jag steg ut ur flyget och en värmebölja mötte mej. ca 28 grader och svettigt. Voi vitsi ja ha sakna hettan!! Jag såg Cairns shopping centrum vart vi senare i veckan for och shoppa men vi gjorde inget speciellt första dagen, åt och chilla och åt lite mera och titta på leffa. Huset som jag och Bella bodde i hade så mycket mat och gota som jag aldrig förr sett!! Och jag menar det när jag säger att jag aldrig har ätit så mycket som mina tie dagar i Cairns haha


Ready for Cairns!! sori minen ja ser ut som en idiot mn hade ingen annan bild lol

Denna dag, 27.6.2012, var också dagen jag varit EXAKT min halva tid i Australien. Kela nu, halva tiden redan!! Tiden har gått otroligt snabbt och jag vågar inte ens tänka på att fara hem. Jag saknar alla helt massor och vill bara krama om mina katter o hundar.. men till lika vill jag aldrig lämna aussina och dess small talk och alla människor jag lärt känna. Men alltså ännu en gång, inte för att ja nu sku fatta de någo bättre men endå, HALVA TIDEN HAR GÅTT!! Om fem månader tar jag flyget hem till Finland... tiden bara flyger framåt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti