torstai 26. heinäkuuta 2012

Scavanger hunt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För nästan en vecka sedan årdnade min årskurs (utan att berätta för skolan dock haha) en Scavanger Hunt, DET ÄR EN AV DE ROLIGASTE SAKERNA JAG NÅNSIN GJORT. När jag kommer tillbaka till Finland tänker jag årdna en för alla mina vänner.. och alla måst delta!

Scavanger hunt går alltså ut på att man delar sej in i lag på 5 personer. Varje lag måst ha en bil och shafför också. Sedan får varje lag ett uppgiftspapper med ca.40 uppgifter som man måste utföra. Man får poäng för varje uppgift och man måste ha kamera- bevis på allt!

Vad går uppgifterna ut på då? Här är lite exempel:

- köpa bensin för 50cent
- stula kläder från någons gård
- Pryda en hustrappa med WC papper
- springa naken i 10sec
- kyssa en okänd person
- simma 2min i någon okänds pool
- få någon okänds nummer
- ta ett foto brdevid en ''be ware of dogs'' skylt
- Ha pole dance in public
- be någon att snyta sej i en näsduk
- ha ett enormt låtsas bråk vart människor kan höra er
- ta 5 lissu foton utanför 5 olika barer

Man har 3 timmar på sej att med sitt lag göra allt detta.. om man vet att man inte kommer att våga kan man ta några shottin där före...

Sen efteråt hade vi efterfest för alla som ville. St. Mary's grade 12 är nog den bästa årskursen ever!!!


 Uppe i ett träd.


 Sydney äter en hamburgare från Macca's. Med dubbel höna, BBQ sås på en halvan och tomat sås pa andra halvan med extra majonnäs och utan tomat samt baconen skillt.


Han simmar i någon randoms pool... och vattnet var iskallt för det är ju vinter haha.


Ett supersnyggt foto utanför en bar


 Välkommen till Maryborough!


Hundhotell skylt.


Typ halva min årskurs <3

Resten var videor och dom är nu kanske lite väl härskiga för att sättas hit

Det kommer att bli sååååååå roligt att göra det i Finland också! Vilken stad sku månne passa, kanske Borgå? ;)

2 kommenttia:

  1. ooohohohohoohjjojhohjohhhohohojj låter SÅ ROLIGT :_D_D_DDDD njeehhehheheh hahahah ei vitsi :D_d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. DE E ROLIGT!!! Du e SÅ MÄ nä ja har de i Finland ;)

      Poista